Haemme hienoon työyhteisöömme toimeen tarttuvaa ja iloista johdon assitenttia hoitamaan moninaisia työtehtäviä sekä samalla luomaan uutta toimenkuvaa vahvistamaan palvelutalomme hallintoa. Johdon assistentin tehtäviin kuuluvat mm. kevyet hallinnolliset tehtävät, sosiaalisen median julkaisut, juoksevien asioiden hoito, vuokravakuuksien ylläpito, työskentely hallituksen sihteerinä sekä arvokkaat kohtaamiset asukkaidemme läheisten kanssa mm. laskutukseen liittyvissä asioissa.
Jos pidät siitä, että asiat ovat järjestyksessä, sinulla on kyky keksiä ratkaisuja ja uusia toimintamalleja, haluat, että työpaikan arki sujuu ja asiat tapahtuvat tehokkaasti, olet etsimämme henkilö. Arvostamme tehtävään sopivaa koulutusta, mutta painotamme erityisesti yhteistyökykyä sekä halua oppia ja omaksua uusia tehtäviä. Edellytämme, että sinulla on riittävät digitaidot ja hallitset hyvin sekä suomen- että ruotsinkielen.
Tarjoamme hyvän työilmapiirin, kilpailukykyisen palkan sekä hyvät työsuhde-edut. Koska toimenkuva on uusi, se on aluksi määräaikainen, mutta mahdollisesti vakinaistettavissa myöhemmin.
Haethan paikkaa nopeasti, sillä täytämme paikan heti sopivan hakijan löydyttyä!
Lisätietoja: Sari Laakso | 040 124 6624 | sari.laakso@parkinmaki.fi
Täytä tiedot, valitse haluamasi liitteet ja lähetä hakemus.
Vastaamme kaikille hakijoille.